• Livrare gratuita

Intrebari frecvente

1. Ce este InPiata.ro?

Platforma InPiata.ro este modalitatea in care produsele producatorilor romani ajung direct la tine, fara alti intermediari. InPiata.ro gasesti cele mai proaspete produse de la cei mai autentici producatori.

 

2. Cum comand produsele de pe site-ul dvs.?

Este necesar să va creați un cont de client cu o adresa de email valabilă prin care putem discuta aspecte ce țin de comanda dumneavoastră. Va alimentati portofelul electronic si intrati in catalogul online unde sunt listate toate produsele si va alegeti produsele dorite.

 

3. Ce este portofelul virtual?

Este un fel de cont pre-platit, protejat prin parola, in care poti stoca fonduri pentru a efectua tranzactii online.  Acesta permite diverse plati si transferuri rapide, fara sa fie nevoie ca informatiil personale sa fie dezvaluite.

 

4. Cum alimentez portofelul virtual?

Acesta poate fi alimentat cumparand credite direct din platforma inPiata.ro Modalitatea de plată acceptată este plata online, folosind un card Visa, Visa Electron, Maestro sau MasterCard.     1 credit = 1 Leu.

 

5. Ce se intamplă cu suma achitată în cazul în care comanda este procesată parțial?

In cazul in care nu este adaugat un produs in comanda ta, se va returna creditul blocat pentru acel produs in portofelul electronic.

 

6. In cat timp se livreaza comanda?

Comanda ajunge la tine în 2-5 zile de la plasarea comenzii. Timpul mediu de livrare este specificat in pagina de detaliu a produsului comandat.

 

7. Cum pot face o reclamatie/sesizare?

Va rugăm să trimiteți un e-mail la adresa contact@inpiata.ro cu titlul “Reclamație” sau “Sesizare” – în care să menționați produsul sau serviciul reclamat (produs neconform, produs lipsă, produs primit în plus, personal, etc) problema întâmpinată, numărul comenzii dumneavoastră acolo unde este cazul, dar și date de contact.In functie de situatia prezentata, investigatiile necesare, program, etc. veti primi un raspuns in aproximativ 48 de ore.

 

8. Cum anulez o comanda?

In cazul in care comanda nu a fost livrata aceasta se poate anula si returna creditele in contul dumneavoastra.

 

9. Cum pot sa modific o comanda?

Atunci cand comanda nu a fost finalizată și ați observat că ați adăugat un produs greșit, puteti intra in sectiunea cos de cumparaturi si elimina produsul gresit.

 

Inregistrare membru

Bine ai revenit, intra in cont !
Resetare parola

Cont Nou

Bine ai venit, fa-ti cont acum!